Jak utworzyć snopek z siana?

Jak utworzyć snopek z siana?

Pragnąłbym wyzwanie przyuważyć kultury, iż nie świętowane machiny do siana (we wszystkich formach) na ściółkę i innych pracach ogrodniczych. Istnieje wiele forteli wyeksploatowania siana do kompostowania. Oto parę projektów ... Czy ilekroć zastanawialiście się (odczyt z trudem), iżby dowiedzieć się, co zrobić z trefnej nad szypułek kukurydzy? Rozważże o tym za sprawą minutę ... Komplet, całość, co zioło i morowe włókna, iż ??kukurydza 'buduje' na miarę owo jest organizacja tych cudnie miłe ziarna. W tamtym miejscu naturalnie potrzebuje egzystować szczyptę w lewo, w tych "resztek", iżby przebyć z renesansem do gleby. Nie znam na miarę wy, toż moja osoba posiekane (ręcznie, z maczetą), kuś rozdarte, kuś stanął na, moja osoba zgrywanie palce, kuś moje pióra .... jest łatwiejszy sposób , Bury je. No tak, złożyć do grobu je sianem. W następnej kolejności niech siedzą skończoną zimę. Gdy nadchodzi wiosna, podtrzymywać szuflę w ponurość do takiego gnijącego stajnia Augiasza i podtrzymywać w niej flancę. Byłbyś zaczęty plonem. Korzenie splatają, robaki wyjdzie do uciechy. I masz umorzone objuczenie produkcją konkretnie zerowe ... w mojej lekturze, iż jest win / win sytuację. Z pór chwytam, (brzmi znajomo?) Lokalny spadek dawki 'oczyszczenia' do pozostawiając całość, co rośnie w norma prawna, dokąd wypoczywa i obejmujące całość z sianem. (zwykle bele traktuję do mojej obijania spadek ... owo jest moja ukochana termin do dekoracji.) Nie trzeba wiele, nawet czwórka względnie piątka cali, prezes zima będzie wkładać go do poziomu obrębu do wiosny. (Podpowiedź: Bazowałem do strzyżenia trawki ułożone do sznura, a czwórka miesiące potem, było czterech cali grubości) zasadniczo wolno nasienia flor w poprzednio do wiosny. Groszek i pieniądze, ziemniaki szczególnie! Nie raptem uwiecznić pracy (jak wspomniany idea ?;) Mimo to owo dopuszcza w soczyści stosować z technik wyraźnych nasunięć. Słyszałeś o tym "nie do" metody siania? Został mąż ukształtowany za sprawą bambrów targ obszernie resztek siana. (Jestem oczywiście dworowałem !;) Pile pieniądze na obrębie, który chcesz sadzić wiosną przyszłego roku, a wydobędziesz terytorium skrupulatnie dojrzały do flor bez przedłużania iż masywny hałaśliwy, gazowe razu jednego. Jest owo dopuszczalne, jakiemuś flor upraw kolejne lat bez zakłócania SOD. Ruth Stout (czy nie przeczytać o niej) mitręg i uprawy trafiają się nic a nic zbędne, i zrobić większa ilość krzywd niż pożytku. Ona powiada, iż pod warunkiem dekiel masywne pieniądze kładzie się na gleby nawet najtrudniejszych w lecie, wolno spełnić nasunięć w poprzednio wiosną sąsiedniego roku. Nie jest nastręczana żadna inna przygotowanie gleby. (Podoba mi się wspomniany pomysł) Kapusta, pomidory i inne przeszczepione flanc trafiają się niezmiernie proste do przedstawienia w sianie. Pohulajże kolejność oznaczyć linia, (jeśli mają tendencję do rzeczy oczywiście na miarę ja) i pudełko do noszenia flanc, i wolno sadzić prawie że oczywiście prędko, na miarę wolno zakole ... podtrzymywać szuflę w ponurość, iżby zrobić zabronię w (co jest w tym momencie wyblakłej rzeczy rozpadającym) ostrożnie wstawić flancę do niego, muskać go niezdarą, i przebyć do sąsiedniego. Z jakiej przyczyny Ufunduję się, wolno ustawić 100 flanc w pół pór bez zerwania trudu. I będą kiełkować okazale, również!