Wpływ portali społecznościowych na SEO

Według Google i Bing, sygnały społeczne stanowią obecnie 8 % do 10 % ich organicznych algorytmów wyszukiwania. Twój społeczne obecność mediów teraz liczy się dla SEO! Oznacza to , że Google ocenia głośność sygnałów społecznych , które są produkowane przez obecność w sieci .

Sygnał społeczny może byćTweet Twitter lub Prześlij dalej ,Facebook Like lub Share , lubGoogle +1 . Oto kilka wskazówek, które pomogą zwiększyć swoje sygnały społeczne :

  • Sprawdź, czy ikony podziału społecznego na każdej stronie witryny . Nie tylkostrona główna , ale każda strona koszyk . Chodzi o zapewnienie swoje kupujących z niekończącymi się możliwościami kliknąć odczuwalna lub udziałów lub przycisk Tweet .
  • Włączenie Facebooka na swojej stronie , jeśli możliwe. Na przykład , dodać Facebook Fan Box na swoich stronach internetowych , a takżeaplikacji Facebook Komentarze do bloga .
  • Jeśli to możliwe , dodać klientów do Google + Circles i się do nich na Twitterze . Mogą odwzajemnić i retweet tweets produktów lub udostępnianie treści w swoich kręgach .
  • SEO Twojej firmy Facebooku . Jest jeszcze więcej porad i wskazówek dostępnych w tym SEO Twojej firmy Facebooku how-to przypomnienie .