Jak pisać dla SEO aby nie brzmieć że piszesz dla SEO...

Większość porad marketingu internetowego będziesz czytać dzisiaj w internecie powie, zawsze napisać do użytkowników, a nie wyszukiwarek. To jest bardzo prawdziwe, ale uważam, że jest trochę mylące stwierdzenie. Widziałem artykuły i sprzedaży stron internetowych, na przykład, że nie należy używać słowa kluczowe w ogóle. Po tym wszystkim, że piszesz dla użytkowników, prawda?
Źle. Myślę, że mamy jeszcze trzeba pisać dla wyszukiwarek, ale nie w sposób kulawego brzmi jak piszemy dla wyszukiwarek.
Moja filozofia jest to. W biznesie, cel swoich inicjatyw i działań powinno być, aby więcej pieniędzy. To dlatego, że jesteś w biznesie, prawda?
Kiedy zaczynałem w SEO, ja byłem szkolony w jak pisać artykuły, które przyciągają zwrotne (wiem, że to obrzydliwe praktyki, ale to było popularne w tym czasie). Będąc z wykształcenia dziennikarka, na początku byłem rażąco przerażony tym, co myślałem, że było tańsze korzystanie jakość języka angielskiego, nie wspominając o najbiedniejszych roszczeń etycznych żadnej z tych rzeczy może być wiarygodne doradztwo.
Nadal uważam, że dobre badania jest nieoceniona na piśmie, a ja wciąż zatrudniają niektóre z moich dziennikarskich stylów i umiejętności dzisiaj, nie zrozumcie mnie źle. Ale w końcu, jak dowiedziałem się więcej i więcej o SEO, zorientowali się sedno sprawy. Wszystko sprowadza się do tego: czy chcesz pieniądze, czy nie?

Problemem jest to, że większość ludzi nie wie, jak pisać dla SEO (co sprawia, że ​​pieniądze). Jeśli tak pisać dla SEO, że w zasadzie tylko rzeczy słów kluczowych lub zapominają o słowa kluczowe w ogóle. Tak, z tym powiedział, przejdźmy do dobrych rzeczy. Mam zamiar pokazać kilka sztuczek, których używam do pisania dla SEO bez brzmiące jak piszę dla SEO (choć czasami jest to rażąco oczywiste, wprawne oko, ale nikt nie może pomóc).